niedziela, 20 marca 2011

Wysoka Elfka - Strategie - Ognista elfka

Ogniata Elfka
W aspekcie Arcypiromantka wszystkie czary to czary ogniste. Ogniste czary zadają dosyć duże obrażenia jednakże nie posiadają żadnych efektów ubocznych, które są bardzo przydatne. Jeśli decydujemy się na ognistą elfkę najlepszymi czarami są:
  ~ Rozżarzona Skóra ( wzmocnienie) 
  ~Ognisty demon ( wzmocnienie)
  ~Zapalający deszcz
  ~Starożytna kula ognia (najlepiej na poziomie złotym)
  ~Gorejąca burza 
 (Czyli po prostu wszystkie :P )
   Na początek należy rozwiąć do poziomu złota starożytną kulę ognia tak żeby elfka nie wyczarowywała jednej a trzy kule naraz. Jest to dosyć dobry skill bo zadaje duże obrażenia i szybko się ładuje.
   Gdy rozwiniemy Starożytną kulę ognia do poziomu 5 zacznijmy rozwijać czar Zapalający dzeszcz. Jest to skill przydatny na większy grupy ponieważ jest czarem rozpryskowym, to znaczy rani wszystkich stojących w okręgu w jakim spadają płonące głazy. Rozwijamy go również do poziomu 5.
  Następnie rozwijamy Gorejącą burzę, zadaje nie duże obrażenia ale za to ma bardzo duży zasięg, jest to jednym słowem fala ognia raniąca wszystkich wrogów jakich napotka na swojej drodze. Gdy rozwiniemy ją do poziomu 5-6 rozwijamy Ognistego Demona do 2 poziomu, potem Rozżarzoną Skórę do  3-4 poziomu i dajemy w te pięć skilli w dowolnej kolejności dowolną ilość run.
   Gdy rozwiniwmy do poziomu złota kulę ognia resztę wybieramy według uznania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz