wtorek, 1 marca 2011

Strażnik Świątyni


Strażnik Świątyni to coś jak pies-robot. Jest maszyną która ma strzec Energii T. Prawie wszystkie jego umiejętności są związane z technologią.Jego aspekty to:
 *Oddany Strażnik - umiejętności z tego aspektu (jak u prawie wszystkich postaci) są umiejętnościami bojowymi. Aspekt ten jest dosyś przydatny do walki z kilkoma wrogami naraz gdyż posiada on ataki skierowane w kilka celów, umiejętności z tego aspektu zadają dosyć duże obrażenia. Posiada on czary takie jak: Czujność bojowa, Zabujcze włucznie, Oddany cios itp.
 *Zagubiona fuzja - Do urzywania czarów z tego aspektu Strażnik Świątyni urzywa swojego elektro ramienia z którego wystrzela rozmaite pociski. 4 z 5 umiejętności z tego aspektu to ataki a z urzyciem ramienia, ale wszystkie z 5 umiejętności zadają wrogą obrażenia. Aspekt ten jest bardzo przydatny w walce. W jego skład wchodzą np. Odrzutowa lewitacja, Wzmocniny strzał, Promień archimedesa i inne równie silne umiejętności. 
 *Strażnik Źródła - umiejętności z tego aspektu to w większości ataki zasięgowe i jednocześnie wzmocnienia. Jedna z umiejętności tego aspektu: Pierwotna mutacja daje nam szanse na zmutowanie wroga lub przeobrażenie go w nieszkodliwe zwierzę. Inne umiejętności to: Lodowe zapomnienie, Naładowana siatka, Nietykalna siła itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz